2009. június 24., szerda


Ünnepélyesen megnyitom a blogomat, bár még Budapestről és igaz, hogy ma már háromszor kék halálozott a gépem és elveszett minden de nem adom fel :) Ma már szinte csak Kanadai dolgokat nézegetek. Szeretnék elmenni az állatkertbe, a vidámparkba és még mindenhova ahova csak lehet....kíváncsi vagyok a repülőút is majd milyen lesz.
Szerda van és ma dolgozom utoljára. Szerettem volna ma hazamenni és csütörtökre visszajönni de be kellett látnom, hogy ilyen esős időben nem lenne a legszerencsésebb így holnapra inkább kivettem egy nap szabit. Érkezik hozzám Dóri, Vali és Boldi na és persze Niki is, hogy együtt töltsük a csütörtök estét és aztán alvás nélkül menjek péntek hajnalban a reptér felé:) De nem baj...majd alszom az úton. Nikivel mindenképpen találkoznom kell hiszen 1 éve láttam utoljára mert most jön haza Amcsiból és pont elkerülnénk egymást. Persze ő volt a béna mert én igyekeztem hozzászervezni az utamat de ha nem hát nem...bár azért eléggé sajnálom de legalább igy is tudunk találkozni azért.

5 megjegyzés:

  1. Hát akkor popcorn kikészítve, entertain us. :) Elöljáróban meg csak annyit, h vigyázz magadra Orsiból csak egy van, mindenki másból meg ku.. elég sok. Have fun ;)

    VálaszTörlés
  2. szia husi nem tudok beszelni mert ki volt csusz va amikrofon már visszadugtam de nem biztos hogy jo helyre szerintem csak itt volt hely a másik mellet de meg mindig azt irja hogy nem jo a csatlakozás puszi anya

    VálaszTörlés
  3. Semmi baj anya, majd felhívlak telefonon, ilyenek miatt ne aggódj, minden rendben van:)

    VálaszTörlés