2009. július 20., hétfő

Baseball, North Torontó és Zoo

Megint eltelt egy hétvége és sajnos már csak pár napom van hátra itt. Ahogy szokták mondani, az egyik szemem sír, a másik nevet. Azért az az igazság, hogy nagyon szívesen maradnék még pár hetet vagy hónapot:) Nagyon hamar eltelt ez az egy hónap és még mindig lenne amit szeretnék megnézni.
Pénteken elmentem baseballt nézni a Rogers stadionba. Hát mit is mondjak....nem egy izgalmas játék:) Igaz nem is értettem sokszor mit miért csinálnak.... azt hittem sohasem ér véget:) Hát de legalább már ilyet is láttam. A héten már nem szeretnék sokat írni, egyrészt szeretnék minden itt töltött utolsó percet kihasználni, hogy a többiekkel töltsem a délutánt és még 2 helyre el is szeretnék menni, másrészt pedig Anyuék is elutaztak és elsősorban nekik készült ez a blog, ha véletlen belecsap a villám a tetőbe vagy csak véletlen nem tudunk beszélni skypeon, akkor is tudják, hogy mi újsgág van velem.
Péntek este elmentem a Manna nevezetű klubba így eléggé fáradt voltam a szombati kirándulásra. Megnéztük észak Kanadát és mivel Jancsi bácsi már nem is akart vezetni, így én vezettem le mind a 600 km-t, kicsit azért elfáradtam.
Vasárnap pedig megnéztem az állatkertet, nagyon nagy és nagyon elfáradtam...már kezdem érezni, hogy kimerülőben vagyok:) Ugye azért egy -egy buli néha becsúszik és itt nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy lefekszem délután kicsit szunyókálni hiszen a hálószobám maga a nappali. Szigorúan 10 után van csak fekvés és reggel pedig kelés 7-kor.
Boldi lassan kezdheted behűteni a light-colat, minden nap beteszel egyet és akkor talán elég lesz míg mesélek:) (Szerintem hozz kispárnát is:) Feri remélem te is fent leszel és azt meg főleg, hogy Vali sem szeretné túl sok idejét Zalaegerszegen tölteni és feljön majd. Dóri remélem veled is minél hamarabb találkozom és jövőre talán majd együtt tudunk menni Hollandiába. Mindenkivel várom már , hogy találkozzak. A részleteket majd ugyis e-mailben megbeszéljük és otthon már majd mesélek mindenkinek erről a hétről is és mindenről....hiszen leírni azért én sem tudok mindent.
Csütörtökön búcsú buli lesz.....a hazaút megint gyorsan el fog telni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése