2009. július 1., szerda




Érkezés:
Na leért a gép is épségben. Hirtelen kicsit elkezdett cikázni mikor landolt de aztán nem volt gond és mindenki elkezdett tapsolni Gondoltam akkor ez biztos profi leszállásnak számított még ha zötykölődött akkor is Egyébként pedig most mindegyik repülőnél tök jó volt mikor szállt le, mert voltak részek amikor úgy hírtelen ment le és akkor tök jól éreztem a hasamat Amit megfigyeltem fentről, hogy szinte mindegyik házhoz tartozik medence szinte kivétel nélkül és hatalmas golf pályák vannak.
Egyébként majdnem hoztam ma is a formám Még fent a repülőn nyomtak a kezembe valami „kérdőívet”, hogy töltsem ki. Már majdnem egyszer neki is álltam de aztán mégsem. Kifelé menet szállva a gépből, az egyik utaskísérő a kezembe nyomta megint mikor felálltam az ülésem mellől és mondott valamit olaszul. Persze nem értettem de azért okosan bólogattam Gondoltam, hogy pff mennyire fontos nektek egy hülye kérdőív. Aztán kiszálltunk és mentem a csomagokért de közbejött egy ilyen ellenőrző kapu. Láttam, hogy mindenki azzal a kis papírkával amit még a végén mégegyszer a kezembe nyomott az utaskísérő és az útlevelével álltak ott az emberek....húúú mondom lehet mázli, hogy mégiscsak elhoztam Gyorsan kitöltöttem és rájöttem, hogy tényleg nem sima kérdőív hanem olyanokat kérdeztek benne, hogy dohányárú van-e nálam és ilyeneket. A pasi kérdezett tőlem pár dolgot, nem bírtam nagyon komoly lenni és csak mosolyogtam, hogy végre megjöttem aztán persze azt is megkérdezte, hogy először vagyok-e itt én meg mondtam, hogy IGEN ezen már ő is mosolygott és mondta, hogy látszik aztán tovább engedett
Kint már vártak Jancsi bácsiék, késett ugye elég sokat a gép. Egy vadi új Toyota-t vettek, bár nekem annyira nem tetszik, az pedig főleg nem szimpatikus, hogy automata váltós de itt vagy mindenkinek Toyota,BMW vagy Lexus van a háznál ahogy eddig megfigyeltem. Még nem mentünk be nagyon a városba mert eléggé a szélén laknak. Egy elég nagy szálloda szerű, magas épületben van lakásuk. Nagyon szép nem tagadás bár nem olyan nagy. Én a nappaliban alszom, most épp 6 óra van de már felébredtem, ugye otthon már dél van...de furcsa már most ebbe belegondolni.
Nem mondom, hogy könnyű dolgom lesz itt így elsőre de majd igyekszem Jancsi bácsi kicsit nagyot hall és az idefelé út is úgy telt, hogy néha kicsit elbeszéltünk egymás mellett de sebaj majd alakul Kicsit sűrűek az ilyen beszélgetések hogy:
Kérdezem én : - Jééé azok ott kriketteznek?
Jancsi bácsi : - Nem, nem azok ott...na hogy is hívják....kriketteznek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése