2009. július 1., szerda

Szombat és Vasárnap


Szombat és Vasárnap:

Ma nagy nap van itt Torontóban... a buzik felvonulása. Várhatóan mi nem ennek az alkalomnak a jóvoltából mentünk be a belvárosba, de azért lehetett pár kéz a kézben férfi figurát látni. Megreggeliztünk, felkeltettük Andreát és Jancsi bácsi megmutatta eddig hol laktak, körülbelül vagy 80 helyen eddig. Bementünk a kedvenc boltunkba és meglátogattuk a régi lakhelyen lévő szomszédokat is, már ma estére az egész itt megismert „barátokat” kívülről fújom, nem is beszélve a boltrol ahol voltunk, meg a kedvenc péknek a családjáról és mocskos magánéletérőlJ Hát az öregek szeretnek és tudnak is beszélni. Na igen a legnagyobb problémám, hogy hiába mondom nekik hogy ANGOLUL...áhh reménytelenek, de azért majd holnap is megpróbálom újraJ Szóval ma meglátogattuk az egész külvárost. Egyébként csak BMW, Lexus és Toyota látható szinte az utakon. Amit még megfigyeltem, hogy minden autónak van valami furcsa fekete csík az elején, na jó csak kb a 30%-nak de még nem jöttem rá, hogy mire is való. Majd egyszer kiderítem. Vettem a boltba meg a péknél magamnak ennivalót. Valami rákos és halas valamit vettem....először nem igazán tudtam, hogy a fejénél vagy a farkánál kezdjem-e de aztán valahogy ráéreztemJ Nem volt olyan rossz, bár mivel alapvetően nem szoktam ilyeneket enni, inkább ilyenkor talán csak az ízlik bennük, hogy olyan új és otthon ilyet nem ehetek. Vettem még valami furcsa gyümölcsös cuccban úszó kecske sajtot is, mivel a sajtot alapvetően imádom így ez persze nem lehetett rossz.

Ebéd után megmutatta Jancsi bácsi az egész házat. Könyvtár van, konditerem, szauna, medence, ki lehet menni napozni és minden csili-vili. Azonnal rá is vetettem magam a medencére, hogy amíg ők délután szunyókálnak majd én bevizsgálok mindent. Lementem és kezdtem egy kis konditeremmel, miután meguntam beugrottam a medencébe..ott cimbiztem egy öreg nénivel aki elmondta, hogy már 3 éve mióta felépült ez az épület ő itt lakik de engem még sohasem látott. Próbáltam neki elmesélni életem történenét, hogy miért jöttem és hova tartok de a végére majdnem átment Activitibe az egészJ

Még kifeküdtem picit napozni és jöttem fel nagy lelkesen hátha már felkeltek hisz tudtam, hogy ma megnézzük a belvárost.


Este bementünk aztán és sétáltunk is a közeli parkban, ami a botanikusoknak biztosan egy álom lett volna de én sajnos nem igen értek a különböző növényekhez, de ami a legjobb volt azok a mókusok amik ott ugrándoztak. Teljesen szelídek voltak és nagyon közel jöttek hozzánk.Láttam még Chip és Dale-t mert olyan fajta mókusok is vannakJ

Este megnéztük a belvárost, végig mentünke egy fő utcán ahol kicsit elcsodálkoztam, borzasztóan szemetes volt de aztán kiderült, hogy azért mert 1 hete sztrájkolnak a kukásokJ Jancsi bácsiéktól is csak azért viszik el a szemetet mert nekik egy vállalkozó szállít.

Vasárnap van és ma sajnos nincsen jó idő, esőt mondtak és csöpög is. Itt van a közelben egy bevásárló központ. Sajnos vagy nem sajnos de nem vagyok az a típus aki ideér egy vad idegen helyre és sikítva örömében berohan a bevásárló központokba a Prada-ba vagy épp a Tommy Hilfiger-be, hogy vásároljonJ. Persze én is szeretek, na de ezt megtehetem azért otthon is és ha még van amit nem láttam akkor meg főleg nem egy bevásárlóközpontban bámészkodva szeretném eltölteni az időt de sebaj, nem bosszankodom hiszen ha esik akkor esik.


Elmentünk moziba, nagy gavallér módjára megívtam Andreát, pöttyet lestem mikor a pénztáros mondta, hogy na 24$ lesz, hát mondom azért kb 4500ft elkérni 2 mozijegyért pofátlanság, ráadásul se diák kedvezmény se semmi. A Proposition című filmet néztük, egész jó vígjáték és még értettem is néhaJ Vettem a filmhez egy csokitfélét szintén valami 4$ értékben , szóval azért mégiscsak drágább itt valamivel az életJ Az élelmiszerek egyébként alapvetően nem, ahogy edidg megfigyeltem csak a gyümölcs kiemelkdeően kerül többe mint nálunk. Ja és Dóri egyből te jutottál eszembe, hogy itt novemberben fogják játszani a Twillight folytatását ami nagy kedvenced, kiváncsi vagyok otthon mikor lesz premier.Egyébként tök furcsa volt nekem, hogy kerestem na hova is kell ülnünk és akkor jöttem rá, hogy itt mindenki oda ül ahova csak akar.

Mozi után hazajöttünk és ettünk uzsonnát aztán fogtam a biciklit és elmentem egyet tekerni ide a közeli parkba. Utoljára Zalaegerszegen bicikliztem Valinál 1 éve, előtte pedig pfúúú talán van az 3 év is. Hát a motor ugye jobban beváltJ

Na de felfedeztem azért itt a környéket, ha Mohamed nem megy a hegyhez majd a .....Először nagyon belelendültem egy lejárónál és aztán meglepődve tapasztaltam, hogy azért nem fognak olyan jól a fékekJ Majdnem beleszálltam egyik kanyarnál a közeli bokorba de aztán ura maradtam a helyzetnekJ

Estére még terveztem, hogy egyet úszom és talán szaunázok de aztán „valahogy” lefoglalt Jancsi bácsi története arról, hogy mégis mikor költöztek ide, miért, hogyan, meddig és utánna már jobbnak láttam mára kihagyni a dolgokat.

Holnap el fog kisérni a suliba. Már szombaton meg kellett nézni, hogy hova fogok járni, és vajon hol fordul be a busz és el ne tévedjek bár kicsit zavar de ilyenek az idősekJ. Szeretem ha mindent magam csinálhatok és azt meg főleg nem viselem jól ha beleszólnak dolgokba de sebaj hiszen vendég vagyok, így igyekszem minden ilyesmi hozzáállásomat elrejteniJ Már kész feleségnek érzem magam most, hogy folyamatosan mindent mindenki után elpakolok, elmosogatok, letörlöm az asztalt stb...de hát igyekszem jól viselkedni és talán Jancsi bácsi örül is , hogy valakivel egyáltalán bezsélgethet és sztorizhatJ

Most alszom is, az ilyeneket mindig az ágyból írom és eszembe jut Marci aki először kapcsolta be a billentyűzet világítást aminek most nagy hasznát veszemJ Ja és ami még furcsa, hogy képzeljétek itt nincs ám olyan, hogy menne a TV ha egy percig is nem figyelek rá....akkor már le kell kapcsolniJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése