2009. július 2., csütörtök

Szerda

Szerda:

Csütörtök van és szörnyű dolog történt reggelre, ELTŰNTEM AZ IWIW-ről. Már csak azt nem értem, hogy a francba történhetett meg, ez de amint tudok utánna járok, micsoda szellemjárás van itt...hallatlan...először a gmail jelsző, aztán az iwiw totál eltűnik és először a facebookba sem tudtam belépni...kezdek aggódni.
De visszakanyarodva a szerda....nem történt semmi érdekes. Vettem bérletet és beültem a Starbucksba, hogy na majd ott internetezek és iszok meg eszek valamit. Én nem értem itt miért olyan sláger hely...olyan kávét kaptam már nem először ami a kukában landolt, kicsi volt a süti amit vettem és fizettem megint ezekért 5$-t, de ami a legrosszabb, hogy nem votl ingyen WIFI. Egyébként meg is állapítottam, hogy ez egy sznob hely:) Teljesen felháborodottan átültem a Tim Hortonsba ami sokkal de sokkal jobb és még talán picit olcsóbb is. Na onnan neteztem egész délelőtt.
Hazamentem uzsonnára és aztán késő délután elmentünk a közeli boltba. Vettem egy salátát, Andrea egy szendvicset és kiültünk oda a közeli parkba megenni. Hihetetlenek ezek a mókusok, egyet haza szeretnék vinni:) Nagyon szelídek és már el is határoztam, hogy fogok venni egy nagy zacskó mogyorót és addig csalogatom őket míg a tenyeremből nem fognak enni:)
Reggel egyébként láttam egy mosómacit is, sajnos már csak az úton heverve...elég sok lehet arrafelé az ilyen mert eléggé forgalmas az út és a park pedig tele van állatkákkal.

Este megnéztünk valami sorozat félét, hát már Andrea és Jancsi bácsi is olyan, hogy visszabeszél a TV-nek:) Végre van egy rész ahol talán el tudom kapni a fonalat, erre pont akkor kezdik el magyarázni, hogy ez a szereplő aztán nagyon nagyon gonosz és ne higyjek el neki semmit sem:)

Ja igen, Vali és Krisztián hiányolta, hogy eddig még nem beszéltem a fiúkról (meg biztos Dóri is kiváncsi :) szóval hát mit is mondjak....van itt mindenféle ember...a spanyolokban kicsit csalódtam, semmi kisugárzásuk nincsen:) 2 ember maradt meg igazán az emlékezetemben vagyis 3. De a harmadik Ő Horton akivel a kedd esti partyn ismerkedtem meg, nagyon jó fej de Japán és egész este a nevét tanítgatta nekem...meg is lett a gyümölcse ugyanis estére már egész jól tudtam...persze ma reggel összefutottunk ebédszünetben és egyből, már messziről mosolyogva kiszúrtam mi lesz az első kérdése: Do you remember what is my complete name?:) ...persze a keresztnevét könnyű volt megjegyezni de a többit......, azért nagy nehezen felidéztem:)
Szóval van még egy Freddy Prinze Junior hasonmás, rendes nevén Michael, ő is jófej végülis de soha nem szerettem az ilyen szépfiúkat mint tudjátok:) és hát mindenképpen említésre méltó még Ben:) Ben teljesen úgy néz ki mint Ádám, de ő a mi "mentorunk" aki vidámparkba meg ilyen helyekre fog velünk eljönni, szóval őt nem igen látni csak ünnep napokon:)
Hiába azt mondják az ember első szerelme még visszatér élete során:))
Ennyivel tudok nagy vonalakban szolgálni, a többit majd szóban:)

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szóban, mert leírni biztos le sem mered... :)

    VálaszTörlés
  3. Hát én konkrétan máshogy tettem fel a Valinak a kérdést a fiúkról... :P

    VálaszTörlés
  4. Hát én meg már nem is emlékszem a kérdésre:D és ha már én nem emlékszem, akkor Orsi már rég nem emlékszik :D :P :D

    VálaszTörlés
  5. Hát ugye a pletyka az mindenkinél máshogyan formálódik és hát mire elért hozzám...:)

    VálaszTörlés