2009. július 8., szerda

A bérlet és a lift esete:)

Ma nem fogok semmit sem írni, sietnem kell haza mert 5 órakor már találkozok a többiekkel és megyünk ugye a Boat Cruise Party-ba. Majd sutyiban beviszek egy-két pepsit és narancs vodkát a zsebemben:))) mert hát 4 óra....hát ember legyen a talpán aki nem szomjazik meg tánc közben és, hogy őszinte legyek nem szeretnék dollár milliókat elkölteni egy pár bubis ásványvízre:) Na jó azért nem leszek ennyire magyar, hogy becsempésszek italt:))
Amit akartam nutatni ma az a bérlet, nem ám BKV bérlet:) Itt a vállalat neve TTC (http://www3.ttc.ca/) és itt így néz ki egy bérlet:

A régi szép időkben mikor még piros tollal átírtam a számokat a BKV bérleten....hát itt nem tehettem volna meg, látjátok még ebben is lehetett spórolni Magyarországon:) Ez ilyen vonalkódos rendszer és minden egyes beszállásnál le kell húznom mint egy Credit Card-ot. Viszont ahogy észrevettem ez nincsen személyhez kötve, tehát se fénykép, se semmi azonosító nem kell rá így akár többen is tudják használni.
Ja és ami még eszembe jutott, bár lehet nem olyan érdekes de nekem az volt:) itt nem használják azt, hogy LIFT ....a lift az nem lift hanem elevator, így mondják....jó amerikai hagyomány.
Holnap vizsgázom, elég huzos lesz a ma este után de azért kívánjatok szerencsét:)

1 megjegyzés:

  1. "Ma nem fogok semmit sem írni" - hazudós:)
    "Viszont ahogy észrevettem ez nincsen személyhez kötve" - akkor innentől, megint lehet trükközni. Nincsenek ezek ránk eléggé felkészülve:)
    A vizsgához meg good luck!

    VálaszTörlés