2009. július 1., szerda

Kedd

Kedd:

Ma kedd volt és ugye mentem reggel suliba. Felvettem a tankönyveket amiért külön fizetni kellett sajnos, valahogy ez kiment a fejemből, hogy ez még ktsg lesz. Az első pár óra délig főleg a nyelvtanra megy rá és utánna van 2 óra, hogy fejlessze az ember a szóbeli beszédet. Nagyon jó tanárt kaptam de ami a legjobb, hogy olyan szobában vagyok ahol egy Budapest kép lóg a falon. Holnap le fogom fényképezni

Jól telt az egész napom. Kicsit bementem a könyvtárba de aztán siettem haza hiszen ma volt a Welcome party Elvileg fél 7kor kezdődött volna de én csak 7 után pár perccel értem oda mert itthon még megvártam természetesen a vacsorát, hogy nézett volna ki ha elmegyek ha már mindenki rám vár és persze gondoltam keresek egy rövidebb utat, kevesebb átszállással hogy hamarabb oda érjek. Persze ebből az lett, hogy még több idő alatt értem oda

Végülis nem maradtam le semmiről sem, ahh ma már túl sok volt az angol Egész nap csak beszélni-beszélni-beszélni Itt is megismertem új emberket, nagyon jól mulattunk. Egész este ingyen volt a cola és talán a narancs is. Költeni nem költöttem semmire ugyanis az árak horribilis összegűek voltak: 1 vodkanarancs 7 $.. itt igazából minden drágább:)
Megtaláltam az első embert, egy japán fiú személyében aki nem tudta hol van Magyarország. Egyébként elég furcsa, hogy mindenkinek mi jut eszébe elsőre Magyarországról???Nem ám a foci, hiszen ugye mi még fiatalok vagyunk....a Nokia:)...,hogy ő vett Nokia telefont és és azt Magyarországon gyártották. Legalább valamiről mégiscsak tudják honnan jöttem:)
Most éjfél múlt pár perccel és nem rég értem haza a partyról. A legjobb hogy hazafelé a busz itt tett le a ház előtt mikor nincs is megálló, egyszerűen csak megkérdezte a sofőr mikor ott álltam az ajtónál, hogy itt lakom? És mondtam, hogy igen és megállt és leszálltam
 Pesten ilyen soha nem történhetne.

Próbáltam szűkszavú lenni de nem megy nekem ez a blog írás

2 megjegyzés:

  1. "Ma kedd volt..":D

    Arra gondoltam, hogy az inglis órát felvehetnéd és mp3-ba feltölthetnéd, mi meg letöltjük és amiért egy csomó pénzt fizettél, azt mi ingyen meghallgatnánk. De videót is csinálhatsz, ha ahhoz van kedved:)

    A Nokiánál meglepődtem, a gulyásra tippeltem volna, esetleg a tokajira. Vagy a Sziget fesztiválra. Nem a Nokiára.

    "Próbáltam szűkszavú lenni..." Miért?
    "..de nem megy nekem ez a blog írás" Miért? Szerintem meg megy és thx érte.

    VálaszTörlés
  2. Lassan de mindenre jut előbb utóbb időm:)

    Hát egyébként nagyon jó órák vannak, nem az a megszokott unalmas "Tanuljunk meg angolul" hanem mesél nekünk a helyi szokásokról, Torontóról az emberekről és mindenről ami sztem tök hasznos és érdekes is.

    A Nokia engem is meglepett:) A tokaji..hmm érdekes, hogy itt főleg az egyetemisták isznak Tokajit. És miért?! Mert közép kategória az árban és ahhoz képest jó minőség:)

    Szűkszavú?Mert félek, hogy sokszor túl unalmasra sikerül mint a túlnyújtott brazil szappanoperák:)

    VálaszTörlés