2009. július 1., szerda

A metró



Tegnap beszéltem Valival és kérdezte Krisztián, hogy itt mégis milyenek a metrók. Az ő kedvéért lefényképeztem ma reggel. A képeken még nem is néz ki olyan rosszul, de a távolság és a vaku elég jót tesz neki:) Nem igazán mondanám, hogy modernek és nekem az otthoni metrók még jobban is tetszenek, ráadásul túlnyomják rajta a légkondit és ha az ember épp nem a maci bundáját vette fel reggelm akkor bizony tuti, hogy fázni fog ha sokáig metrózik. Ma vettem bérletet és majd tervezem persze, hogy megnézem a másik 3 metrót és a többi járművet.
Akkor már gondoltam töltök fel képet a könyvtárról is, ami sztem elég jól sikerült építmény.

2 megjegyzés:

  1. Köszi a képeket!
    A "maci bunda" kifejezés priceless :P

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem nem csak fontos hanem kevésbé unalmas infókat is írni:)

    VálaszTörlés